Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Zitu chî cozzi

'Ngredienti pi quattru pirsuini: 500 gr. di pasta zitu, un chilu di cozzi, 100gr.d'alivi nìuri, 300gr. di pummadoru pilati, 50 gr. di burru, 3 filetti d' anciovi salati, 1 spìcchiu d'àgghiu, un pocu 'i brodu, putrusinu, ògghiu e sali.

Dopo d' aviri pulizziatu e lavatu i cozzi, mittìtili 'nta 'na cazzalora c'un cucchiaru d'ògghiu e facitili iàpriri a focu vivu; quannu su' aperti, niscìtili dî scorci e mittìtili 'nta 'na 'nsalatera c'un pocu 'i brodu' 'i cuttura.

' Nta 'n' àutra cazzalora faciti suffrìjri un pocu 'i burru e ògghiu chî filetti d' anciovi sminuzzati fini fini e l' alivi nìuri senza nòzzula efatti a pizzudditta; juncìticci i pummadoru pilati scacciànnuli câ punta dâ furchetta e mittennucci manu manu carchi cucchiarata 'i brodu: faciti còciri a focu mudiratu,

Intantu cuciti' a pasta zitu. Quannu ' a sarsa si strinci, juncìticci i cozzi, 'nu spìcchiu d'àgghiu e putrusinu tritati e tiniti a focu sulu pi 'na para 'i minuti.

Sculati ' a pasta, mministrati e cunniti.

«Zito» con le cozze

Ingredienti per quattro persone: 500 gr. di pasta «zito», un chilo di cozze, 100 gr. di olive nere, 300 gr. di pomodori pelati, 50 gr. di burro, 3 filetti di acciughe salate, 1 spicchio d'aglio, un po' di brodo, prezzemolo, olio e sale.

Dopo aver pulito e lavato le cozze, mettetele in una casseruola con un cucchiaio d'olio e fatele aprire a fuoco vivo; quando sono aperte, uscitele dai gusci e mettetele in una scodella con un poco di brodo di cottura.

In un 'altra casseruola fate soffriggere un po' di burro e olio coi filetti di acciughe molto sminuzzati e le olive nere snocciolate e fatte a pezzettini; aggiungetevi i pomodori pelati schiacciandoli con la punta della forchetta e mettendovi man mano qualche cucchiaiata di brodo; fate cuocere a fuoco moderato.

Intanto cuocete la pasta. Quando la salsa si restringe, aggiungetevi le cozze, uno spicchio d 'aglio e prezzemolo tritati e tenete a fuoco solo per alcuni minuti.

Scolate la pasta, mettete nei piatti e condite.

Primi Piatti