Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Brucculuni piccanti

'Ngredienti: un brucculuni, 400gr. di pummadoru, menzu pipareddu brucenti, du' spicchi d'àgghiu, 50 gr. d'a/ivi nìuri, un cucchiaru di chiàppira, ògghiu, sali e spezzi q.b. Fari rosulari l'àgghiu e 'u pipareddu 'nta l'ògghiu,.juncìricci 'a purpa m pummadoru scacciata, l'alivi senza nòzzulu e fatti a pizzudda, i chiàppiri sani, e fari còciri pi carchi minutu.
Lavari 'u brucculuni, spicchiàrilu a sponsi, mittìrilu 'ntô sucu, 'nsapuriri di sali e spezzi e jùnciri puru un biccheri d'acqua càud' a; 'rriminari, mettiri 'u commògghiu e lassari còciri a focu lentu; ogni tantu girari 'a pitanza e juncìricci, s'è necessàriu, àutra acqua càuda.

Cavolfiore piccante

Ingredienti: un cavolfiore, 400 gr . di pomodori, mezzo peperoncino piccante, due spicchi d'aglio, 50 gr. di olive nere, un cucchiaio di capperi, olio, sale e pepe q. b. Fare rosolare l'aglio e il peperoncino nell'olio; aggiungervi la polpa dei pomodori schiacciata, le olive snocciolate e tagliuzzate a pezzetti, i capperi interi, e far cuocere per qualche minuto.
Lavare il cavolfiore, dividerlo in ciuffetti, metterlo nel sugo, insaporire di sale e pepe e aggiungere pure un bicchiere d'acqua calda; rimestare, mettere il coperchio e lasciar cuocere a fuoco lento; di tanto in tanto girare la pietanza e aggiungervi, s'è necessario, altra acqua calda.

Primi Piatti