Specialità Siciliane

Primi Piatti

Siciliano

Italiano

Pasta cû broccoloni rosso

Còciri al denti un brucculuni russu e 'nsapurìrilu, sarvari 'u brodu pi còciri poi 'a pasta, chi pô éssiri curta o longa, comu piaci.

A sulu suffrìjri 'na picca 'i cipudda e jùnciri sarsa di pummadoru, sali e spezzi quantu basta e 'u brucculuni cottu. Fari còciri pi picca.

' Nta 'na tìgghia, mettiri a sôlu a sôlu, a pasta già cotta 'ntô brodu dû brucculuni, picurinu 'rattatu, sarsa e brucculuni, 'n' àutra picca di picurinu 'rattatu, e supra supra furmaggiu friscu a ffeddi: méttiri 'ntô furnu e fari còciri pi vinti minuti.

Pasta col cavolfiore rosso

Cuocere al dente un cavolfiore rosso e insaporirlo; conservare il brodo per cuocere poi la pasta, che può essere corta o lunga, come piace.

A parte soffriggere un po' di cipolla e aggiungere salsa di pomodoro, sale e pepe quanto basta ed il cavolfiore cotto. Far cuocere per poco.

In un teglia mettere a strati la pasta già cotta nel brodo del cavolfiore, pecorino grattugiato, salsa e cavolfiore, un altro poco di pecorino grattugiato, ed in superficie formaggio fresco a fette: mettere nel forno e far cuocere per venti minuti.

Primi Piatti