Specialità Siciliane

Secondi Piatti

Siciliano

Italiano

Milinciani a capunata

Frìjri cincu o sei milinciani fatti a pizzudda. Quannu si finisci di frìjri si mettunu 'ntôn piattu lassannu 'ntâ padedda 'na picca d'ògghiu di frittura, unni si suffrìjunu i cimi di dui o tri pedi d'àccia tagghiati a pizzudda e 'na cipudda 'ffiddiata. 'Nta st'ògghiu chi frij si metti un biccheri di sarsa di pummadoru, menzu biccheri d'acitu, un cucchiaru di zùccaru e un cucchiarinu di sali.

Si fa còciri pi deci minuti a focu lentu. Poi si jùnciunu i milinciani fritti, 'na para 'i cucchiarati di chiàppiri salati, un pocu d'alivi ianchi senza nòzzulu, e si lassa 'nsapuriri tuttu pi pochi minuti.

C'è cchiù piaciri a manciàrili friddi.

Melanzane a caponata.

Friggere cinque o sei melanzane fatte a pezzetti. Quando si finisce di friggere si mettono in un piatto lasciando nella padella un poco di frittura, dove si soffriggono le cime di due o tre piantine di sedano tagliate a pezzetti ed una cipolla affettata. In quest'olio che frigge si mette un bicchiere di salsa di pomodoro, mezzo bicchiere di aceto, un cucchiaio di zucchero ed un cucchiaino di sale.

Si fa cuocere per dieci minuti a fuoco lento. Poi si aggiungono le melanzane fritte, due cucchiai di capperi salati, un po' di olive bianche snocciolate, e si lascia insaporire tutto per pochi minuti.

Si prova maggior piacere a mangiarle fredde.

Secondi Piatti